INSTRUKCJA "KROK PO KROKU"

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Wyślij wiadomość e-mail na adres esklep@4f.com.pl - w tytule wpisz „Reklamacja, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją jaki konkretny towar reklamujesz i z jakiego powodu, adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu, nr konta bankowego, formę rekompensaty

Pamiętaj, że zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego.

Instrukcja dla Klientów posiadających Konto użytkownika

KROK 1.

Zaloguj się na 4f.com.pl podając swój login i hasło. Następnie w prawym górnym rogu strony kliknij w "Twoje konto".

KROK 2.

W menu po lewej stronie kliknij w zakładkę "MOJE ZGŁOSZENIA"

KROK 2.

KROK 3.

Pojawi się lista zgłoszeń i kliknij przycisk po prawej stronie "WNIOSKUJ O Odstąpienie od umowy/Reklamację"

KROK 4.

W polu "Wybierz zamówienie" wybierz zamówienie, w którym znajduje się reklamowany produkt i kliknij "dalej"

KROK 4.

KROK 5.

Wybierz "Typ zgłoszenia" Reklamacja

KROK 5.

KROK 6.

W następnym polu wpisz numer swojego konta bankowego.

KROK 6.

KROK 7.

W polu "Produkty w tym zamówieniu" wybierz zgłaszane produkty

KROK 8.

Wybierz wynikające z przepisów prawa uprawnienia, z których chcesz skorzystać.

KROK 6.

KROK 9.

W polu "Dodatkowe informacje" wpisz koniecznie powód, dla którego reklamujesz towar.

KROK 10.

Wyślij swoje zgłoszenie klikając przycisk "WYŚLIJ ZGŁOSZENIE".

Pamiętaj, że zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego.





Finalizacja zgłoszenia

(jednakowa w obu powyższych przypadkach)

KROK 1.

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer reklamacji zakupionego towaru.

KROK 2.

Reklamowany produkt zanieś do najbliższego sklepu firmowego 4F. Obsługa sklepu sporządzi formularz zgłoszenia reklamacji i odbierze produkt.

Lista sklepów

Możesz również spakować reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (przykładowo: kopia faktury lub nota rozliczeniowa) wysłać go na adres:

OTCF S.A.
Dział Reklamacji
ul. Garbarska 45a
32-340 Wolbrom

UWAGA!
Prosimy nie odsyłać reklamowanego towaru "za pobraniem" lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

KROK 3.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji skontaktuj się z Działem Zwrotów i Reklamacji.


Dział Zwrotów i Reklamacji

czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
tel.: 724 750 687
e-mail: esklep@4f.com.pl

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.