Najnowsze wpisy

  1. Jak skutecznie prowadzić dziennik treningowy

    Jak skutecznie prowadzić dziennik treningowy

    Wielu sportowców trenujących od lat ma problem z odpowiednim usystematyzowaniem ćwiczeń, ze śledzeniem realnych postępów oraz znalezieniem przyczyn, które sprawiają, że ich forma spada. Nieza

    Czytaj dalej
  2. Pierwszy wyjazd na narty dziecka – jak je przygotować i w co ubrać

    Pierwszy wyjazd na narty dziecka – jak je przygotować i w co ubrać

    Jeśli jesteście zapalonymi narciarzami lub od lat jeździcie na snowboardzie, z pewnością czekacie, aż wasze dziecko do was dołączy w czasie zimowych wypadów na stok. Ferie są doskonałym momen

    Czytaj dalej
  3. Codzienny stretching – ćwiczenia dla osób początkujących i zaawansowanych

    Codzienny stretching – ćwiczenia dla osób początkujących i zaawansowanych

    Stretching po treningu poprawia elastyczność mięśni, zmniejsza ryzyko kontuzji oraz przynosi wiele innych niepodważalnych korzyści. Czy warto jednak rozciągać się regularnie, nawet codziennie

    Czytaj dalej
  4. Zimowy trening outdoorowy – niebezpieczeństwa, których możesz uniknąć

    Zimowy trening outdoorowy – niebezpieczeństwa, których możesz uniknąć

    Zimowe treningi na świeżym powietrzu wiążą się z dużym ryzykiem – oblodzona nawierzchnia, niskie temperatury, nieostrożność innych osób, niespodziewane śnieżyce, mgły i inne czynniki atmosferyczne, k

    Czytaj dalej
  5. Znudzony klasycznymi nartami i snowboardem? Snowkiting i splitboard już na ciebie czekają!

    Znudzony klasycznymi nartami i snowboardem? Snowkiting i splitboard już na ciebie czekają!

    Jeśli od lat z przyjemnością jeździsz na desce snowboardowej lub na nartach, możesz czuć, że chciałbyś spróbować czegoś nowego. Dla sportowców żądnych przygód i nowych sposobów na odnalezienie radośc

    Czytaj dalej
  6. Bieganie 365 dni w roku - naucz się samomotywacji nawet w razie niepogody!

    Bieganie 365 dni w roku - naucz się samomotywacji nawet w razie niepogody!

    Rok ma tylko lub aż 365 dni. Każdego dnia możemy dbać o swoje ciało, budować siłę i szybkość biegową oraz odnosić wiele dodatkowych korzyści, które często są celem samym w sobie. Co jednak zrobić w s

    Czytaj dalej
  7. Akcja regeneracja – jak szybciej zregenerować się po treningu?

    Akcja regeneracja – jak szybciej zregenerować się po treningu?

    Nasza masa mięśniowa nie rośnie wcale w czasie wysiłku, ale podczas odpoczynku, w czasie którego odbudowują się zniszczone włókna, zwiększając swoją objętość. O tym, że powinno się odpoczywać

    Czytaj dalej
  8. Kurtka sportowa skrojona na ciebie? Zobacz jak wybierać kurtki na porę chłodną i ciepłą w sklepie 4F

    Kurtka sportowa skrojona na ciebie? Zobacz jak wybierać kurtki na porę chłodną i ciepłą w sklepie 4F

    Sezon jesienno-zimowy to początek poszukiwania cieplejszej odzieży, która zapewni doskonałą ochronę przed wiatrem, deszczem i oczywiście niskimi temperaturami. Odmienne modele kurtek damskich

    Czytaj dalej
Strona