E-SKLEP - sposoby odstąpienia od umowy

Odstąpienie od umowy w sklepie stacjonarnym

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w sklepie internetowym można złożyć również w firmowych sklepach stacjonarnych. Zanieś produkty, które chcesz zwrócić do najbliższego sklepu firmowego 4F. Obsługa sklepu sporządzi formularz zgłoszenia zwrotu i dokona zwrotu gotówki na miejscu. W przypadku braku odpowiedniej gotówki w kasie, sklep może poprosić klienta o alternatywną formę realizacji zwrotu.

Lista sklepów




Odstąpienie od umowy w sklepie internetowym

Jeśli chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, prześlij do nas w wybranej przez Ciebie formie (przykładowo wiadomości e-mail lub listem poleconym) oświadczenie o odstąpieniu - możesz skorzystać ze wzoru umowy zamieszczonego na dole strony lub przesłanego w potwierdzeniu złożonego zamówienia, jak również z poniższej instrukcji "krok po kroku"

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Wyślij wiadomość e-mail na adres esklep@4f.com.pl - w tytule wpisz „Odstąpienie od umowy, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwa zwracanego produktu, adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu, nr konta bankowego.

Pamiętaj, że składanie oświadczeń o odstąpieniu od umowy odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego oraz załącznikach do niego.


Instrukcja dla Klientów posiadających Konto użytkownika

KROK 1.

Zaloguj się na 4f.com.pl podając swój login i hasło. Następnie w prawym górnym rogu strony kliknij w "Twoje konto".

KROK 2.

W menu po lewej stronie kliknij w zakładkę "MOJE ZGŁOSZENIA"

KROK 3.

Pojawi się lista zgłoszeń i kliknij przycisk po prawej stronie "Wnioskuj o Odstąpienie od umowy/Reklamację"

KROK 3.

KROK 4.

W polu "Wybierz zamówienie" wybierz zamówienie, w którym znajduję się zwracany produkt i kliknij "dalej"

KROK 4.

KROK 5.

Wybierz "Typ zgłoszenia" Odstąpienie od umowy.

KROK 5.

KROK 6.

W następnym polu wpisz numer swojego konta bankowego.

KROK

KROK 7.

W polu "Produkty w tym zamówieniu" wybierz zgłaszane produkty.

KROK 8.

W polu "Dodatkowe informacje" możesz wpisać powód, dla którego odstępujesz od umowy.

KROK 9.

Wyślij swoje zgłoszenie klikając przycisk "WYŚLIJ ZGŁOSZENIE".

Pamiętaj, że składanie oświadczeń o odstąpieniu od umowy odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego oraz załącznikach do niego





Finalizacja zgłoszenia

(jednakowa w obu powyższych przypadkach)

KROK 1.

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer zwrotu zakupionego towaru (zapisz go na adresowanej paczce) wraz z adresem, na który prosimy o odesłanie towaru.

KROK 2.

Zapakuj zwracany towar wraz z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz z dowodem zakupu - przykładowo: kopia faktury lub nota rozliczeniowa (dołączonymi do wysłanej do Ciebie paczki z towarem).

KROK 3.

Odeślij paczkę na adres:

OTCF S.A. Sklep Internetowy
ul. Garbarska 45a
32-340 Wolbrom

UWAGA!

Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem" lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów poniesionych przez Ciebie, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia do nas towaru, który zwracasz, innego niż oferowany przez nas najtańszy zwykły sposób jego dostarczenia.

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie oraz załącznikach do niego.