Jeśli chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, prześlij do nas w wybranej przez Ciebie formie (przykładowo wiadomości e-mail lub listem poleconym) oświadczenie o odstąpieniu - możesz skorzystać ze wzoru umowy zamieszczonego na dole strony lub przesłanego w potwierdzeniu złożonego zamówienia, jak również z poniższej instrukcji "krok po kroku"
Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika
Wyślij wiadomość e-mail na adres esklep@4f.com.pl - w tytule wpisz „Odstąpienie od umowy, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwa zwracanego produktu, adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu, nr konta bankowego.
Pamiętaj, że składanie oświadczeń o odstąpieniu od umowy odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego oraz załącznikach do niego.
Instrukcja dla Klientów posiadających Konto użytkownika
KROK 1.
Zaloguj się na 4f.com.pl podając swój login i hasło. Następnie w prawym górnym rogu strony kliknij w "Twoje konto".
KROK 2.
W menu po lewej stronie kliknij w zakładkę "MOJE ZGŁOSZENIA"
KROK 3.
Pojawi się lista zgłoszeń i kliknij przycisk po prawej stronie "Wnioskuj o Odstąpienie od umowy/Reklamację"
KROK 4.
W polu "Wybierz zamówienie" wybierz zamówienie, w którym znajduję się zwracany produkt i kliknij "dalej"
KROK 5.
Wybierz "Typ zgłoszenia" Odstąpienie od umowy.
KROK 6.
W następnym polu wpisz numer swojego konta bankowego.
KROK 7.
W polu "Produkty w tym zamówieniu" wybierz zgłaszane produkty.
KROK 8.
W polu "Dodatkowe informacje" możesz wpisać powód, dla którego odstępujesz od umowy.
KROK 9.
Wyślij swoje zgłoszenie klikając przycisk "WYŚLIJ ZGŁOSZENIE".
Pamiętaj, że składanie oświadczeń o odstąpieniu od umowy odbywa się zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu internetowego, w tym zasadami ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sklepu internetowego oraz załącznikach do niego
Finalizacja zgłoszenia
(jednakowa w obu powyższych przypadkach)
KROK 1.
Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer zwrotu zakupionego towaru (zapisz go na adresowanej paczce) wraz z adresem, na który prosimy o odesłanie towaru.
KROK 2.
Zapakuj zwracany towar wraz z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
KROK 3.
Odeślij paczkę na adres:
Park Logistyczny Panattoni, OTCF S.A, ul. Gdańska 12 41-250 Czeladź
UWAGA!
Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem" lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów poniesionych przez Ciebie, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia do nas towaru, który zwracasz, innego niż oferowany przez nas najtańszy zwykły sposób jego dostarczenia.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie oraz załącznikach do niego.
Odstąpienie od umowy w sklepie stacjonarnym
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w sklepie internetowym można złożyć również w firmowych sklepach stacjonarnych. Zanieś produkty, które chcesz zwrócić do najbliższego sklepu firmowego 4F. Obsługa sklepu sporządzi formularz zgłoszenia zwrotu i dokona zwrotu gotówki na miejscu. W przypadku braku odpowiedniej gotówki w kasie, sklep może poprosić klienta o alternatywną formę realizacji zwrotu.