Zwroty

E-SKLEP - SPOSOBY WYKONANIA ZWROTU

Zwrot w sklepie stacjonarnym


Zanieś produkty, które chcesz zwrócić do najbliższego sklepu firmowego 4F. Obsługa sklepu sporządzi formularz zgłoszenia zwrotu, odbierze produkt i dokona zwrotu gotówki na miejscu. W przypadku braku odpowiedniej gotówki w kasie, sklep może poprosić klienta o alternatywną formę realizacji zwrotu.

Listę naszych sklepów znajdziesz TUTAJ.


 

Zwrot w sklepie internetowym


Jeśli chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, prześlij do nas w wybranej przez Ciebie formie (wiadomości e-mail lub listem poleconym) oświadczenie o odstąpieniu - możesz skorzystać ze wzoru umowy zamieszczonego na dole strony lub przesłanego w potwierdzeniu złożonego zamowienia, jak również z poniższej instrukcji "krok po kroku".

Instrukcja dla Klientów posiadających Konto użytkownika

zwrot-kroki-nowe

KROK 1.
Zaloguj się na 4f.com.pl podając swój login i hasło. Następnie w prawym górnym rogu strony kliknij w "Twoje konto".

KROK 2.

W menu po lewej stronie kliknij w zakładkę "ZGŁOSZENIA", a następnie w "Zgłoś zwrot". Pojawi się Twoje zamówienie. Kliknij przycisk "SZCZEGÓŁY", a następnie "ODSTĘPUJĘ".

KROK 3.

Pojawi się formularz, w którym musisz zaznaczyć produkt, który chcesz zwrócić oraz wpisać ilość sztuk.

KROK 4.

W kolejnym polu wpisz dlaczego chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru.

KROK 5.

Wpisz swój numer konta bankowego.

KROK 6.

Wyślij swoje zgłoszenie klikając przycisk "WYŚLIJ ZGŁOSZENIE".


Instrukcja dla Klientów nieposiadających Konta użytkownika

zwrot-mail2

Wyślij wiadomość e-mail na adres esklep@4f.com.pl - w tytule wpisz „Odstąpienie od umowy, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją, jaki konkretny Towar chcesz odesłać.


Finalizacja zgłoszenia

(jednakowa w obu powyższych przypadkach)


KROK 1.

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer zwrotu zakupionego towaru (zapisz go na adresowanej paczce) wraz z adresem, na który prosimy o odesłanie towaru.

KROK 2.

Zapakuj zwracany towar wraz z podpisanym przez Ciebie wzorem odstąpienia od umowy (dołączonym do wysłanej do Ciebie paczki z towarem). Prosimy o spakowanie oryginału noty rozliczeniowej (bądź kopię faktury).

KROK 3.

Odeślij paczkę na adres:

OTCF S.A.
al. Tysiąclecia 2a

32-300 Olkusz

UWAGA!

Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem" lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.



Dział Zwrotów i Reklamacji | Sklep internetowy

telefon:   12 384 80 45
czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00

telefon:   607 383 183
czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 20:00-22:00

e-mail:   esklep@4f.com.pl


Pliki do pobrania:

Newsletter

Zapisz się do newslettera już teraz!

Będziemy Cię informować o promocjach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Chronimy Twoje dane - w każdej chwili możesz wypisać się z listy mailingowej.

Dołącz do nas

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2017 4F.com.pl

OTCF Spółka Akcyjna z siedzibą w Wieliczce, ul. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000555276, posiadająca nr NIP: 9451978451, nr REGON: 356630870, kapitał zakładowy w wysokości: 7.384.500,00 zł (opłacony w całości).