Podejmij wyzwanie z 4F - walcz o płaski brzuch na lato

Specjalnie dla was przygotowaliśmy 30 dniowe wyzwanie, które ułatwi wyrzeźbienie pięknych mięśni brzucha oraz pomoże zadbać o zdrową, zgrabną sylwetkę. Podejmijcie wyzwanie i sprawdźcie, czy dacie radę!


Opis wyzwania

Wyzwanie polega na wykonywaniu określonych ćwiczeń przez okres 30 dni. W kolejnych dniach zwiększamy stopniowo liczbę powtórzeń oraz stopień trudności danego ćwiczenia. Dobraliśmy dla was zestaw 4 najbardziej efektywnych ćwiczeń na mięśnie brzucha, które należy wykonywać sumiennie, bez przyspieszania i robienia przerw między ćwiczeniami. Same ćwiczenia nie zajmą wiele czasu, ponieważ pierwszy dzień to zaledwie kilka minut (50 brzuszków). Jednak uwierzcie nam – poczujecie mięśnie swojego brzucha, jeśli wykonacie je prawidłowo.

Przy wykonywaniu brzuszków szyja powinna być rozluźniona, plecy proste, a ramiona nie powinny ciągnąć głowy do przodu. To podstawowe zalecenie zmieni bardzo wiele w waszym postrzeganiu ćwiczeń. Źle wykonywane ćwiczenia nie pomogą, lecz zaszkodzą sylwetce.

Wykonując wyzwanie miejcie zawsze pod ręką kartę ćwiczeń, na której możecie podejrzeć to, jak powinna wyglądać prawidłowa postawa oraz jakie ćwiczenia wchodzą w skład danego zestawu. Czas jest ważny – podczas ćwiczeń należy znaleźć spokojne miejsce, w którym nikt nas nie popędza ani nie stresuje. Pamiętajcie również o tym, by nie spożywać żadnych posiłków na 1-2 h przed ćwiczeniami – ma to szczególnie ważną rolę w czasie wyzwania na mięśnie brzucha.

Rozgrzewka i rozciąganie również są ważne – nie traktujcie wyzwania jako nieistotnego przerywnika swojej codziennej rutyny! Udowodnijcie sobie że potraficie, a wyzwanie będzie świetnym wstępem do kontynuowania bardziej zaawansowanych treningów.

karta 4f                    zestaw 4f


Ćwiczenia to nie wszystko!

Pamiętajcie o tym, że ćwiczenia stanowią tylko pewną część dbania o zdrowie i idealną sylwetkę. Ogromne znaczenie odgrywa również dieta, która powinna być zbilansowana i rozsądna. Przygotowaliśmy dla was kilka wskazówek, które pomogą zadbać o szczupłą sylwetkę i płaski brzuch:

1) Zapomnijcie o stosowaniu głodówek. Zagłodzony organizm zaczyna spalać masę mięśniową a nie tłuszczową! W tym momencie treningi nie mają najmniejszego sensu. W czasie wyrabiania rzeźby należy dodatkowo zwiększyć spożycie białka, aby zadbać o przyrost masy mięśniowej, redukując stopniowo ilość tłuszczu.

2) Jeśli macie dużą „oponkę” na brzuchu same ćwiczenia wzmacniające mięśnie to za mało. Należy połączyć je z regularnym treningiem cardio, który odsłoni uzyskaną rzeźbę.

3) Organizm przyzwyczaja się do wykonywanych ćwiczeń, dlatego należy je możliwie urozmaicać i zwiększać ich intensywność. Jeśli będziemy wykonywali to samo ćwiczenie w identycznej liczbie powtórzeń, nasze mięśnie nie będą się rozwijały.

4) Należy pić duże ilości wody. Organizm, który nie spożywa wystarczających ilości płynów, zaczyna gromadzić wodę, co może powodować np. większe wydęcie w okolicach brzucha. Dodatkowo spowalnia przemianę materii i usuwanie toksyn. To, że każdy powinien spożywać ok. 2 l płynów jest mocno przesadzone. Warto sprawdzić swoje wartości, które są uzależnione od wieku, wagi i wzrostu – niektórym z nas wystarczy 1,5 l wody, a inni potrzebują nawet 4 l wody dziennie.

5) Jedzenie jest kluczem do sukcesu. Nie można wyłącznie ćwiczyć zaniedbując dietę, gdyż nie przyniesie to oczekiwanych efektów. Dietę należy rozumieć jako prawidłowo skomponowany jadłospis. Każdy organizm jest inny, jednak zasadniczo należy jeść kilka mniejszych posiłków w ciągu dnia, ograniczyć spożycie sztucznych rzeczy, fast foodów, cukrów oraz węglowodanów prostych, które są zbyt szybko rozkładane w naszym organizmie. Należy zadbać o urozmaicenie diety o naturalne jogurty, które dzięki żywym kulturom bakterii zapobiegają wzdęciom i zaparciom. Sól również jest wrogiem – używajmy jej z umiarem, gdyż zatrzymuje wodę w organizmie. Warzywa wzdymające brzuch to np. groch, fasola, bób czy cebula.

6) Na koniec pamiętajcie o odpowiedniej postawie. Wyprostowana sylwetka wymaga samoistnego napięcia mięśni brzucha. Stańcie przed lustrem i przyjrzyjcie się swojemu ciału – być może należy zwrócić większą uwagę na postawę w trakcie chodzenia, spania oraz siedzenia?

 
Jesteście gotowi podjąć wyzwanie? To zaczynajcie. Każdy dzień zwłoki to dzień stracony, podjęcie wyzwania to próba ciała i umysłu, ponieważ bez dobrej motywacji niczego nie osiągniemy.


Wiemy, że dacie sobie radę!

UWAGA: Przygotowane przez nas wyzwanie powinno być wykonywane jednorazowo lub w znacznym odstępie czasowym, gdyż zadbanie o odpowiednią rzeźbę mięśni brzucha wymaga specjalnego planu zarówno żywieniowego jak i treningowego. Do dłuższego planu treningowego należy włączyć również cardio, które skutecznie spali tkankę tłuszczową nagromadzoną w okolicach brzucha.

UBRANIE IDEALNE DO TRENINGÓW?

>> SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ NA UBRANIA FITNESS <<


Tu zobaczysz drugie wyzwanie 4F na smukłe ramiona

Tu zobaczysz ostatnie wyzwanie 4F na jędrne pośladki

 

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera już teraz!

Będziemy Cię informować o promocjach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Chronimy Twoje dane - w każdej chwili możesz wypisać się z listy mailingowej.

Dołącz do nas

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2017 4F.com.pl

OTCF Spółka Akcyjna z siedzibą w Wieliczce, ul. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000555276, posiadająca nr NIP: 9451978451, nr REGON: 356630870, kapitał zakładowy w wysokości: 7.384.500,00 zł (opłacony w całości).