Podejmij ostatnie wyzwanie z 4F - walcz o jędrne pośladki

Przed wami ostatnie wyzwanie z naszej serii na zakończenie tegorocznego lata. A na koniec lata trzeba oczywiście zadbać o jędrne pośladki! Jeśli udało wam się podjąć i dokończyć wyzwania na płaski brzuch i smukłe ramiona, najwyższa pora na jędrne pośladki! Wyzwanie zamyka komplet ćwiczeń na partie ciała, które dla większości kobiet (i mężczyzn) są na ogół problematyczne.


Opis wyzwania

Wyzwanie na jędrne pośladki, podobnie jak wcześniejsze wyzwania, polega na wykonywaniu określonych ćwiczeń przez 30 dni. Postaraliśmy się po raz kolejny dobrać taki zestaw ćwiczeń, by rozwijać wasze umiejętności i świadomość własnego ciała. Oczywiście przy okazji ćwiczeń na jędrne pośladki wzmacniacie i ujędrniacie uda, gdyż robiąc przysiady czy wykroki działacie na całe dolne partie ciała.

Rozgrzewka i rozciąganie

Przed rozpoczęciem ćwiczeń należy tak samo jak przed każdym treningiem zadbać o odpowiednią rozgrzewkę, by mięśnie miały czas się rozgrzać i rozluźnić. Odpowiednia rozgrzewka zapobiega bólom mięśni po treningu, gdyż nierozgrzane włókna mięśniowe łatwiej ulegają kontuzjom. Do ćwiczeń będą wam potrzebne hantle, które podwyższają ich trudność. Dobór obciążenia zależy od was, jednak po wykonaniu wcześniejszych wyzwań 2 kg i większe obciążenie nie powinno być najmniejszym problemem. Pamiętajcie o tym, by w trakcie wykonywania ćwiczeń napinać pośladki niezależnie od tego, czy wykonujecie przysiady, wykroki czy wznosy nóg. Kręgosłup powinien być wyprostowany, a brzuch lekko napięty, by pomóc w utrzymaniu odpowiedniej sylwetki. Nie wyginajcie ciała zbytnio w jedną ani w drugą stronę, gdyż nie zadziała to pozytywnie na pośladki, a zaszkodzi kręgosłupowi. Na koniec nie zapomnijcie o rozciąganiu, by mięśnie mogły powoli usunąć nagromadzone napięcie i przygotować się do późniejszej regeneracji.

kartacwiczenposladki

zestawycwiczenposladki-popr

Jędrne pośladki na wyciągnięcie ręki

Przypominamy po raz ostatni w tym roku, że ćwiczenia to nie wszystko. Oto garść porad co zrobić, by zadbać o zgrabne i jędrne pośladki (oraz całą dolną część ciała).

1)      Spaceruj tak często, jak możesz. Jeśli prowadzisz siedzący tryb życia lub spędzasz dużo czasu w samochodzie, twoje pośladki nie będą wyglądały zbyt dobrze. Jeśli możesz, nie podjeżdżaj samochodem pokonując niewielkie odległości, tylko przemieszczaj się pieszo. Zamiast windy wybieraj schody. Staraj się napinać pośladki w trakcie codziennych czynności, kiedy tylko sobie o tym przypomnisz. Mięśnie pracują nie tylko w trakcie treningów!

2)      Niektórzy z nas mają genetyczne słabą skórę i cierpią z powodu cellulitu. Jeśli chcecie ujędrnić pośladki starajcie się robić masaże skóry każdego dnia pod prysznicem przez minimum 15 minut (oczywiście zakręcając na ten czas kurek z wodą). Dodatkowo możecie korzystać z wielu preparatów dostępnych na rynku, które pomogą ujędrnić i wzmocnić wasze pośladki oraz uda. Dobrze ukrwiona skóra i złuszczanie w jednym, da efekt w postaci jędrniejszych pośladków.

3)      Dieta to jak zawsze podstawa. Jeśli wasz jadłospis jest pełny nasyconych tłuszczy, węglowodanów, cukrów, to nic dziwnego, że wasze pośladki nie są jędrne. Jeśli chcecie wzmocnić efekt ćwiczeń wyrzućcie z diety wszystkie słodycze, fast foody oraz smażone jedzenie, które wpływa negatywnie na wasz organizm.

4)      Nie zapominajcie o ćwiczeniach cardio, szczególnie jeśli pośladki są obszarem, na którym odkłada się u was najwięcej tłuszczu. Przeplatajcie wyzwanie lub treningi wzmacniające bieganiem, aerobikiem lub innymi ćwiczeniami, które podniosą wasze tętno. Organizm zacznie spalać tkankę tłuszczową, odsłaniając piękne i ujędrnione pośladki.

Mamy nadzieję, że podobała wam się seria naszych letnich wyzwań i planujecie już realizację ostatniego z nich. Pamiętajcie o tym, że wyzwania powstają głównie po to, by zachęcić was do zwiększonej aktywności fizycznej, wymodelowania mięśni i poprawienia ogólnego stanu zdrowia. Wyzwania mają tylko jeden minus – jeśli wykonamy je i zaniechamy dalszego ruchu nasze ciało prędzej czy później wróci do swojego poprzedniego stanu. Zatem zaplanujcie już swoje treningi na sezon jesienno-zimowy! W końcu to czas, kiedy najwięcej z nas zaczyna przybierać na wadze i traci zainteresowanie sportem.

UBRANIE DO ĆWICZEŃ FITNESS?

>> ZOBACZCIE NA NASZĄ STRONĘ <<


Czy masz już za sobą pierwsze wyzwanie 4F na płaski brzuch?

Czy masz już za sobą drugie wyzwanie 4F na smukłe ramiona?

 

Pliki do pobrania:

Newsletter

Zapisz się do newslettera już teraz!

Będziemy Cię informować o promocjach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Chronimy Twoje dane - w każdej chwili możesz wypisać się z listy mailingowej.

Dołącz do nas

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2017 4F.com.pl

OTCF Spółka Akcyjna z siedzibą w Wieliczce, ul. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000555276, posiadająca nr NIP: 9451978451, nr REGON: 356630870, kapitał zakładowy w wysokości: 7.384.500,00 zł (opłacony w całości).