INSTRUKCJA "KROK PO KROKU"

Spodobał Ci się nasz produkt? Chcesz go zakupić? Skorzystaj z poniższej instrukcji „KROK PO KROKU” jak złożyć zamówienie.

 

KROK 1


Kliknij na produkt, który Cię interesuje - przejdziesz na stronę wybranego produktu. 

1. Wybierz rozmiar produktu.
2. Możesz też wybrać inny kolor (jeżeli jest dostępny), klikając na wybraną miniaturkę.
3. Kliknij przycisk "DODAJ DO KOSZYKA" po prawej stronie.
4. Możesz teraz kontynuować zakupy lub przejść do podglądu zawartości koszyka, klikając w prawym górnym rogu w ikonę koszyka.

 

5. Po kliknięciu w ikonę koszyka, jego zawartość, pojawi się w zakładce z prawej strony. Jeśli to wszystkie produkty, jakie chciałbyś zakupić, kliknij w przycisk „KOSZYK”.

Interesujący Cię produkt możesz również dodać do "Listy życzeń" i zakupić go w innym terminie (jednak, aby produkt został trwale zapisany na liście, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem). Aby wyświetlić listę życzeń, zaloguj się na 4f.com.pl podając swój login i hasło, następnie kliknij w menu górnym pozycję "TWOJE KONTO". W kolejnym kroku wybierz z panelu zakładek po lewej stronie pozycję "LISTA ŻYCZEŃ" i "ZAPISANE". 

KROK 2

W podglądzie koszyka znajdziesz listę wybranych przez Ciebie produktów wraz z ich ilością i ceną. Jeżeli chcesz zrezygnować z jakiegoś produktu, kliknij "x" znajdujący się po prawej stronie od ceny. Jeśli chcesz zmienić liczbę zamawianych produktów kliknij odpowiedni +/- obok liczby produktów i poczekaj. Po chwili wartość koszyka się zaktualizuje.

Jeśli posiadasz kupon rabatowy, kliknij w „KOD RABATOWY” po lewej stronie aby pojawiło się okienko. Wpisz w okienko kod i kliknij „ZASTOSUJ KOD”. Jeśli kod jest poprawny wartość koszyka się zmieni. Jeśli nie, sprawdź warunki działania promocji i upewnij się, że obejmuje wybrany przez Ciebie produkt.

Aby kontynuować zakupy kliknij „PRZEJDŹ DO KASY”

UWAGA!

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, kwota Twojego zamówienia zostanie dodatkowo pomniejszona o 5% (szczegóły promocji znajdziesz tutaj).

 

KROK 3

Jeśli masz już konto w naszym sklepie zaloguj się. Jeśli nie, zarejestruj się klikając w przycisk „ZAŁÓŻ KONTO” Lub zamów bez rejestracji klikając w przycisk poniżej „ZAMAWIAJ BEZ REJESTRACJI”.

UWAGA!

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, kwota Twojego zamówienia zostanie dodatkowo pomniejszona o 5% (szczegóły promocji znajdziesz tutaj).

KROK 4

Podaj dane do wysyłki uzupełniając wszystkie pola oznaczone "*".
Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, uzupełnij pole z numerem NIP. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych, a następnie wybierz formę dostawy.

UWAGA!

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, dane do wysyłki zostaną uzupełnione automatycznie i zostaniesz od razu przekierowany do kroku 5.

KROK 5

Po zalogowaniu, zarejestrowaniu lub wypełnieniu danych do przesyłki należy wybrać sposób dostawy. W tabelce pojawia się sposób dostawy z szacowanym terminem oraz kosztem.

Dostępne sposoby dostawy:

 

  1. Odbiór w salonie 4F
  2. Kurier DPD
  3. Kurier DHL
  4. Paczka w Ruchu

 

  1. W przypadku wybrania „ODBIÓR W SALONIE 4F”, rozwija się mapka z oznaczonymi salonami stacjonarnymi. Możesz kliknąć w wybraną lokalizację lub wyszukać sklepu podając jego adres w okienku po lewej stronie i klikając przycisk „SZUKAJ”. Adres wybranego sklepu pokaże się w okienku na górze po prawej stronie.

Podobna mapka pojawia się w przypadku  opcji „PACZKA W RUCHU”. Na mapce widoczne są lokalizacje kiosków, w których można odebrać zamówienie . Możesz kliknąć w wybraną lokalizację lub wyszukać kiosku podając jego adres w okienku po lewej stronie i klikając przycisk „SZUKAJ”. Adres wybranego kiosku pokaże się w okienku na górze po prawej stronie.

UWAGA!

Dostawa poprzez Odbiór w salonie 4F oraz Paczka w Ruchu jest możliwa tylko przy przedpłacie.

Krok 6

 

Wybierz jedną z dostępnych form płatności:

  • płatność Dotpay- z rozwiniętej listy wybierz swój bank i zaakceptuj regulamin serwisu transakcyjnego;
  • płatność Ecard -  z rozwiniętej listy wybierz swój bank i zaakceptuj regulamin serwisu transakcyjnego;
  • PayPal
  • zakupy na raty - SANTANDER
  • przy odbiorze (płatne kurierowi)
  • przekaz pocztowy

W przypadku zakupów na raty możesz wywołać kalkulator kredytowy, klikając na przycisk „Oblicz raty” lub „Oblicz ratę eraty”, który wyświetli symulację kredytu.

UWAGA!

System pozwala na rozłożenie na raty zakupów, jeżeli ich wartość przekracza:
   - 100 zł brutto (w przypadku skorzystania z usługi oferowanej przez SANTANDER Bank);

Usługa ta nie jest dostępna dla doręczeń poprzez Paczkomaty InPost. 
Więcej informacji znajdziesz tutaj.

 

  1. Po kliknięciu w wybraną formę płatności, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptację regulaminu klinij „Zamawiam i płacę”

 

UWAGA!

Jeżeli wybrałeś opcję "płatność on-line", zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego, aby dokonać płatności za zakupy.

Jeśli z przyczyn technicznych nie udało Ci się dokonać płatności za swoje zamówienie możesz wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy: 96 1020 2906 0000 1702 0174 1305 (OTCF S.A. ul. Grottgera 30 32-020 Wieliczka) w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia.

Jeżeli zaś wybrałeś opcję "za pobraniem", Twoje zamówienie zostanie od razu wysłane i wyświetli się strona z podsumowaniem.

 

  1. Po kliknięciu KOMENTARZ DO ZAMÓWIENIA rozwija się okienko, w którym może wpisać swoje uwagi do zamówienia.

 

KROK 7.

Sprawdź swoją skrzynkę mailową. Powinieneś dostać wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.