Reklamacje

INSTRUKCJA "KROK PO KROKU"

Jeśli chcesz z jakiegoś powodu zareklamować swój towar, możesz skorzystać z poniższej instrukcji "krok po kroku".

Instrukcja dla Klientów posiadających Konto użytkownika

reklamacja-kroki-nowe

KROK 1.
Zaloguj się na 4f.com.pl podając swój login i hasło. Następnie w prawym górnym rogu strony kliknij w "Twoje konto".

KROK 2.

W menu po lewej stronie kliknij w zakładkę "ZGLOSZENIA", a następnie w "Zgłoś reklamację". Pojawi się Twoje zamówienie. Kliknij przycisk "SZCZEGÓŁY", a następnie "REKLAMACJA".

KROK 3.

Pojawi się formularz, w którym musisz zaznaczyć produkt, który chcesz zareklamować oraz wpisać ilość sztuk.

KROK 4.

W polu "Opis usterki" wpisz koniecznie powód, dla którego reklamujesz towar.

KROK 5.
W następnym polu wpisz numer swojego konta bankowego.

KROK 6.

Wybierz formę zwrotu należności. Masz do wyboru kilka możliwości: naprawę towaru, wymianę towaru, odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny towaru.

KROK 7.

Wyślij swoje zgłoszenie klikając przycisk "WYŚLIJ ZGŁOSZENIE".


Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

reklamacja-mail2

Wyślij wiadomość e-mail na adres esklep@4f.com.pl - w tytule wpisz „Reklamacja, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją jaki konkretny towar reklamujesz i z jakiego powodu.





Finalizacja zgłoszenia

(jednakowa w obu powyższych przypadkach)


KROK 1.

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer reklamacji zakupionego towaru.

KROK 2.

Reklamowany produkt zanieś do najbliższego sklepu firmowego 4F. Obsługa sklepu sporządzi formularz zgłoszenia reklamacji i odbierze produkt.

Listę naszych sklepów znajdziesz tutaj.

Możesz również spakować reklamowany towar wraz z oryginałem noty rozliczeniowej (bądź kopią faktury) i wysłać go na adres:

OTCF S.A.
Dział Reklamacji
ul. Wielicka 250
30-663  Kraków

UWAGA!

Prosimy nie odsyłać reklamowanego towaru "za pobraniem" lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

KROK 3.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji skontaktuj się z Działem Zwrotów i Reklamacji.



Dział Zwrotów i Reklamacji

czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00

tel.:   12 384 80 45

e-mail:   esklep@4f.com.pl

Newsletter

Zapisz się do newslettera już teraz!

Będziemy Cię informować o promocjach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Chronimy Twoje dane - w każdej chwili możesz wypisać się z listy mailingowej.

Dołącz do nas

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2009-2017 4F.com.pl

OTCF Spółka Akcyjna z siedzibą w Wieliczce, ul. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000555276, posiadająca nr NIP: 9451978451, nr REGON: 356630870, kapitał zakładowy w wysokości: 7.384.500,00 zł (opłacony w całości).