Najnowsze wpisy

  1. Ochrona i konserwacja gogli

    Ochrona i konserwacja gogli

    Ochrona i konserwacja gogli

    Gogle narciarskie są podatne na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne, tj. zadrapania i p

    Czytaj dalej
  2. Orły walczyły jak lwy, ale przegrały

    Na inaugurację mistrzostw świata piłkarzy ręcznych przebudowana reprezentacja Polski przegrała z Norwegią 20:22.

    Po występujących w strojach 4F biało-czerwonych od początku nie było widać zde

    Czytaj dalej
  3. PLANOWANIE WAKACJI

    PLANOWANIE WAKACJI

    Istnieje wiele różnych czynników, które należy wziąć pod uwagę przy planowaniu wakacyjnych wyjazdów: wybór miejsca, hotelu czy samo czasochłonne pakowanie. W trakcie organizacji wyjazdu pośp

    Czytaj dalej
  4. BEZPIECZNA WYPRAWA GÓRSKA JESIENIĄ – ZOBACZ JAK SIĘ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ

    BEZPIECZNA WYPRAWA GÓRSKA JESIENIĄ – ZOBACZ JAK SIĘ DOBRZE PRZYGOTOWAĆ

    Jesień to idealny czas na wyprawy górskie, gdyż szlaki nie są już przepełnione turystami i temperatura powietrza jest niższa, co sprzyja aktywności fizycznej. Niezależnie od tego czy kochacie

    Czytaj dalej
  5. To może być biało-czerwony weekend!

    Są takie miejsca dla skoków narciarskich, gdzie wszyscy chcą być. Gdzie pojawiają się kibice, którzy wcześniej pokonują setki kilometrów, aby tylko poczuć atmosferę wielkiego sportowego święta. Gdzie skoczkowie szykują się wyjątkowo, aby pokazać się nieprzebranym tłumom, które potrafią odwdzięczyć się za dobry skok fantastyczną atmosferą. Jednym z takich miejsc jest Zakopane. 

    Czytaj dalej
  6. TRENING W DOMU? - PRZEKONAJ SIĘ, CZY JEST TO COŚ DLA CIEBIE

    TRENING W DOMU? - PRZEKONAJ SIĘ, CZY JEST TO COŚ DLA CIEBIE

    Trenować można wszędzie. Tak głoszą wszystkie slogany, które namawiają nas do aktywności fizycznej. Niestety wielu z nas nie jest do tego przekonana i wraz z nadejściem zimy lub brzydkiej pogody woli pozostać w domu niż oddać się jakiejkolwiek aktywności fizycznej. W domu również można trenować! Jeśli nie przepadacie za treningiem outdoorowym, a do siłowni macie zawsze za daleko, zobaczcie jak zadbać o formę nie wychodząc z salonu. Trening w domu jest nie tylko możliwy, ale i bardzo efektywny! Należy tylko wiedzieć, jak się do niego przygotować.

    Czytaj dalej
  7. TRENING I WODA CZYLI ILE PIĆ PODCZAS AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

    TRENING I WODA CZYLI ILE PIĆ PODCZAS AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ

    Prawie 2/3 ludzkiego organizmu składa się z wody, więc nie ważne czy jesteś zawodowym sportowcem czy weekendowym biegaczem woda w czasie treningu jest ci potrzebna. Każda aktywność sprawia, że zapotrzebowanie organizmu na nią rośnie. Już niewielkie niedobory wody sprawiają, że zarówno twoja kondycja jak i samopoczucie pogorszą się. Dobrze nawodnione ciało pracuje dłużej i efektywniej, bo organizm jest silniejszy, ma więcej energii i te same ćwiczenia wydają się łatwiejsze do wykonania niż przed nawodnieniem. Ile wody pić i jak to robić, by podczas treningu nie opaść z sił?

    Czytaj dalej
  8. STYLIZACJE DLA BIEGACZEK NA WIOSNĘ 2016

    STYLIZACJE DLA BIEGACZEK NA WIOSNĘ 2016

    Wraz z nadejściem wiosny chcemy ponownie zadbać o swoje ciało, by było wysportowane, piękne i zdrowe. W jaki sposób najprościej spalić zimową oponkę? Za pomocą biegania! A jeśli bieganie, to również odpowiedni strój. O butach wiecie już pewnie wszystko, wybór koszulki nie sprawi wam większego problemu – ale jak wybrać odpowiednie legginsy? Zobaczcie czym kierować się przy wyborze spodni do biegania i jak dobrze się przy tym bawić.

    Czytaj dalej