Najnowsze wpisy

  1. Codzienny stretching – ćwiczenia dla osób początkujących i zaawansowanych

    Codzienny stretching – ćwiczenia dla osób początkujących i zaawansowanych

    Stretching po treningu poprawia elastyczność mięśni, zmniejsza ryzyko kontuzji oraz przynosi wiele innych niepodważalnych korzyści. Czy warto jednak rozciągać się regularnie, nawet codziennie

    Czytaj dalej
  2. Pierwszy wyjazd na narty dziecka – jak je przygotować i w co ubrać

    Pierwszy wyjazd na narty dziecka – jak je przygotować i w co ubrać

    Jeśli jesteście zapalonymi narciarzami lub od lat jeździcie na snowboardzie, z pewnością czekacie, aż wasze dziecko do was dołączy w czasie zimowych wypadów na stok. Ferie są doskonałym momen

    Czytaj dalej
  3. Zimowy trening outdoorowy – niebezpieczeństwa, których możesz uniknąć

    Zimowy trening outdoorowy – niebezpieczeństwa, których możesz uniknąć

    Zimowe treningi na świeżym powietrzu wiążą się z dużym ryzykiem – oblodzona nawierzchnia, niskie temperatury, nieostrożność innych osób, niespodziewane śnieżyce, mgły i inne czynniki atmosferyczne, k

    Czytaj dalej
  4. Znudzony klasycznymi nartami i snowboardem? Snowkiting i splitboard już na ciebie czekają!

    Znudzony klasycznymi nartami i snowboardem? Snowkiting i splitboard już na ciebie czekają!

    Jeśli od lat z przyjemnością jeździsz na desce snowboardowej lub na nartach, możesz czuć, że chciałbyś spróbować czegoś nowego. Dla sportowców żądnych przygód i nowych sposobów na odnalezienie radośc

    Czytaj dalej
  5. Bieganie 365 dni w roku - naucz się samomotywacji nawet w razie niepogody!

    Bieganie 365 dni w roku - naucz się samomotywacji nawet w razie niepogody!

    Rok ma tylko lub aż 365 dni. Każdego dnia możemy dbać o swoje ciało, budować siłę i szybkość biegową oraz odnosić wiele dodatkowych korzyści, które często są celem samym w sobie. Co jednak zrobić w s

    Czytaj dalej
  6. Akcja regeneracja – jak szybciej zregenerować się po treningu?

    Akcja regeneracja – jak szybciej zregenerować się po treningu?

    Nasza masa mięśniowa nie rośnie wcale w czasie wysiłku, ale podczas odpoczynku, w czasie którego odbudowują się zniszczone włókna, zwiększając swoją objętość. O tym, że powinno się odpoczywać

    Czytaj dalej
  7. Kurtka sportowa skrojona na ciebie? Zobacz jak wybierać kurtki na porę chłodną i ciepłą w sklepie 4F

    Kurtka sportowa skrojona na ciebie? Zobacz jak wybierać kurtki na porę chłodną i ciepłą w sklepie 4F

    Sezon jesienno-zimowy to początek poszukiwania cieplejszej odzieży, która zapewni doskonałą ochronę przed wiatrem, deszczem i oczywiście niskimi temperaturami. Odmienne modele kurtek damskich

    Czytaj dalej
  8. Prawdy i mity na temat odzieży kolarskiej, które musisz poznać

    Prawdy i mity na temat odzieży kolarskiej, które musisz poznać

    Czy spodenki rowerowe powinniśmy zakładać na nagie ciało? Czy d

    Czytaj dalej